כיצד יצרתי את כותרת הבלוג?

כל בלוג טוב צריך גם כותרת מושכת עין. נכון, ניתן לפנות למעצב ולשלם סכום נכבד. אבל האמנם זה הכרחי ? האם אדם חסר כישורים גרפיים, לא יכול לעשות זאת היום בעצמו ובחינם? התשובה היא שזה בהחלט אפשרי …

ברשת ניתן למצוא היום אתרים רבים שמאפשרים לנו ליצור באנרים, פוסטרים, קולאז'ים וסוגי תמונות אחרות בחינם. בחלק גדול מהאתרים ניתן גם ליצור חשבון בתשלום ולקבל אפילו יותר אפשרויות, אבל לרובנו  הכלים החינמיים מספיקים בהחלט. חשוב רק לשים לב שלא בכל האתרים ניתן לשלב כיתוב בעברית, באחרים  צריך לכתוב את האותיות בסדר הפוך, ובאחרים הכתיבה בעברית בצורה נורמטיבית אפשרית. כמובן שרצוי להעדיף את האחרים, אלא אם אתם לא רוצים לשלב כיתוב או שרוצים כיתוב באנגלית.

ברשומה זו אני מתייחסת  ליצירת כותרת לבלוג, אבל בהחלט באותה שיטה ניתן ליצור כל כותרת אחרת (לפייסבוק, לגוגל פלוס, לאתר, לחנות וירטואלית, ליוטיוב ועוד) ואפילו ליצור  תמונות ובאנרים  למטרות נוספות.

את הכותרות לבלוגים שלי יצרתי באתר PhotoCollage.Net

כניסה לאתר

כדי  להתחיל לעבוד לוחצים על  Get started.   להתחלת העבודה

מגיעים אל משטח העבודה  משטח העבודה. כמובן שגודל המשטח כפי שהוא לא בהכרח מתאים לנו, לכן עלינו לבחור  גודל  בחירת גודל. לעתים הגדלים המוצעים לא יתאימו לנו, אז נבחר  על custum    בחירה בהתאמה אישית. נגדיר רוחב וגובה (רוחב משמאל וגובה מימין וביניהם x)   בחירת הגודל שלי ונאשר, ואז נקבל משטח בגודל שנכון לנו.       

עכשיו נבחר רקע    הוספת תמונה מתוך תמונות ששמורות לנו במחשב ונעלה אותו   רקע שלב 1. היותו שגודלו לא יהיה תואם לגודל המשטח נמתח אותו   רקע שלב 2        רקע סופי (לכן צריך לבחור תמונה שהמתיחה לא תפגע בה).

לאחר שקבענו את הרקע נרצה  לכתוב משהו. נלחץ על הוספת טקסט  הוספת טקסטטקסט 1 נכתוב את מה שברצוננו לכתוב, נעצב    בחירת סוג גופן        בחירת כיוון יישור          בחירת עיטור כיתוב      בחירת צבע כיתוב    בחירת רקע לכיתוב,  נסגור את תיבת הכתיבה ונזיז את הכתוב למיקומו הנכון.  הכיתוב

אחרי זה, אם נרצה, נוסיף תמונות נוספות כפי שהוספנו את תמונת הרקע.

כשמתקבל באנר לשביעות רצוננו נשמור אותו למחשב שלנו    שמירה שלב 1 אני ממליצה בתבנית PNG.  שמירה שלב 2

עכשיו נחזור  אל הבלוג (אני , כפי שאתם רואים, עובדת עם בלוגר). עוברים בהגדרות לפריסה ובתוכה לתוסף HEADER.   הכנסת התמונה שלב 1לוחצים על ערוך  ומוסיפים את קובץ התמונה ושומרים.

זהו, יש לבלוג שלנו כותרת מעוצבת.

משהו לא ברור? רוצים הבהרות נוספות? קדימה תשאלו, כאן או בדף הפייסבוק.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר מתחרים באמצעות גוגל

שיווק במדיה החברתית למפיקי אירועי תרבות

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים