הדף העסקי של אפרת בסנדילאב


הדף העסקי של אפרת בסנדילאב


ברשומה זו אני מביאה לכם דוגמה לביקורת שערכתי על דף עסקי בפייסבוק. הביקורת מובאת במסגרת היותי אשת השבוע בקבוצת נשות עסקים וקריירה בראשון לציון.

זהו דף של אפרת בסנדילאב, חברת הקבוצה, שהיא מעצבת אופנה בהתאמה אישית וברוח צעירה וכיפית. 

שם הדף

 Efrat Basandilove אפרת בסנדילאב


שאלה: מי קהל היעד של הדף, נשים שמכירות אותך או כל מי שעשויות להתעניין בבגדים שלך?
אם את פונה רק לכאלו שכבר מכירות אותך, או לפחות קיבלו המלצה עליך, השם הקיים טוב ואפילו מעולה.
אבל אם את מעוניינת שכל מי שהבגדים שלך עשויים לענות על צורך שלה תגיע לדף, אז צריך לשנות את השם. שם טוב צריך להסביר במה את עוסקת.

הערה: בימים אלו אנחנו משפרות את הדף של אפרת וגם את השם נשנה במעט

 

תמונה ראשית

 

אישית אני לא מתחברת אל התמונה הנוכחית
תמונת קאבר לא מומלצת לדף עסקי
.  מצאתי שיש לך תמונה שמשקפת הרבה יותר את העיסוק שלך
תמונת קאבר מועדפת לדף עסקי
, וגם הרבה יותר מושכת את העין .

הערה: אפרת קיבלה את עצתי ושינתה את התמונה

 

תמונת פרופיל


תמונה מעולה, וגם כל תמונה סבירה אחרת שלך תהייה טובה באותה המידה

חלקי הדף


בדף יש רק את החלקים הבסיסיים ביותר. בגלל אופי העסק  זה בהחלט נכון להסתפק בחלקים הללו בלבד. רצוי להוסיף דבר אחד בלבד – המלצות. חשוב מאוד.

הערה: אפרת קיבלה את עצתי והוסיפה את הלשונית

 

תדירות סטטוסים


את מעלה סטטוסים בתדירות מאוד נמוכה. חשוב שתעלי לפחות 2 בשבוע

סוגי סטטוסים


עיקר הסטטוסים בדף הם דברים שאחרות כתבו עליך. מצוין להביא דברים כאלה, כל פעם שיש, אבל חשוב שתכתבי גם דברים שלך.
את יכולה להעלות, נאמר אחת לשבועיים, טיפ כלשהו. במקרים אחרים את יכולה לספר את "הסיפור שמאחורי השמלה", חלילה לא בחשיפת פרטי לקוחות, אלא מדוע בחרת בבד המסוים, בצבעים, בגזרה וכו'

לשונית אודות


ממליצה לשנות לדיבור בגוף ראשון ולהרחיב את המידע וחשוב מאוד לציין שעות פעילות

הערה: טופל

כפתור התקשרי עכשיו


מעולה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שיווק במדיה החברתית לבעלי אולמות שמחה וגני אירועים

מחקר לקוחות באמצעות גוגל

מילות וביטויי מפתח

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים