שיווק במדיה החברתית לבעלי אולמות שמחה וגני אירועים
רשומה זו
היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד
בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט
ובמדיה החברתית.
מאפייני העסקים בתחום אולמות השמחה וגני האירועים
בעלי אולמות השמחה וגני האירועים עומדים בקשר עם הגורמים הבאים (לפעמים הם עצמם מספקים גם חלק מהשירותים שכאן ברשימה):
בעלי אולמות שמחה וגני אירועים צריכים מחד להראות שניתן לערוך אצלם אירוע בצורה נעימה ובטיחותית, יש בהם את כל התנאים גם לערוך חגיגה כלשהי וגם לקיים כינוס שדורש מאנשים יותר תשומת לב. בעל אולם שיתאים עצמו לשמחות בלבד, עלול להגיע להרבה זמנים מתים, בהם לא תהיינה לו הכנסות, אבל עדיין יהיו הוצאות על תחזוקת המקום. לכן חשוב גם להיות מותאם לכנסים וגם להראות זאת.
- אתר אינטרנט – באתר יהיה מידע בסיסי על העסק. באתר יהיו גלריות עם תמונות מסוגי האירועים השונים, וכמובן תודות והמלצות של לקוחות
- דף עסקי בפייסבוק – כאן ניתן לספר הרבה על כל אירוע שיהיה או שהיה באולם
- ערוץ יוטיוב – כאן תוכל להראות קטעים מאירועים ותודות מלקוחות
- ערוץ אינסטגרם – דומה ליוטיוב אבל בעיקר עם תמונות סטילס
- ועוד
ולסיכום ...
תגובות
הוסף רשומת תגובה