שיווק במדיה החברתית למארגני שמחות

שיווק במדיה החברתית למארגני שמחות


רשומה זו היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט ובמדיה החברתית.

מאפייני העסקים בתחום הפקת האירועים

כדי לבחון את מאפייני העסקים הללו, חשוב תחילה להבחין בין הסוגים השונים של מפיקי האירועים.

יש בעצם 4 קבוצות של מפיקי אירועים:
  • מארגני שמחות  - עובדים לרוב אל מול לקוחות פרטיים, להפקת אירוע משמעותי בחייהם. הם נמצאים לרוב בשיתוף פעולה עם בעלי אולמות שמחה, צלמים, מוסיקאים, מאפרות, מעצבי שיער, מעצבי בגדים או חנויות בגדים ועוד

  • מפיקי אירועי תרבות – עובדים אל מול אמרגנים, מנהלי תיאטראות ודומיהם מחד ומאידך אל מול רשויות מקומיות או בעלי מקומות בהם ניתן לערוך אירועים. הם נמצאים בקשר עם אנשי סאונד ותאורה, אנשי אבטחה, משקדי כרטיסים ועוד
  • מפיקי כנסים – עובדים גם מול גורמים פרטיים (למשל לארגון כנסים של משפחות גדולות או כנסים חברתיים), וגם אל מול גורמים ארגוניים כגון בתי ספר, ארגוני עובדים, מפלגות ועוד. הם נמצאים בקשר עם שילוב של גורמים גם שמתאימים למפיקי שמחות וגם שמתאימים לאירועי תרבות
  • אמרגנים – לרוב מייצגים אומנים שונים, עומדים בקשר עם בעלי המקומות בהם נערכות ההופעות, עם מפיקי אירועים, עם אנשי קריאיטיב, עם משרדי כרטיסים, עם מפיקי אירועי תרבות ועוד

מה מארגני שמחות צריכים?

  • בלוג – בבלוג של מארגני שמחות ניתן לפרסם טיפים שונים למי שעומדים בפני אירוע משמח בחייהם, לספר חוויות מאירועים שונים, לספר מה גרם לכם להקים את העסק ועוד.
  • אתר אינטרנט – באתר יהיה מידע בסיסי על העסק. מאמרי הדרכה בנושאים שקשורים לתכנון אירוע משמח, מידע על הגורמים שאתם יש למארגן השמחות הכי הרבה שיתופי פעולה (כולל קישורים לאתר ולדף הפייסבוק של אותו משתף פעולה), גלריית תמונות וסרטוני וידאו מאירועים, דף תודות של לקוחות עבר, אפשרות לבצע הזמנת פגישה לבדיקת אפשרות שאותו מארגן יעבוד לתועלת המבקרים באתר ועוד
  • דף עסקי בפייסבוק – כאן תוכלו גם כן לפרסם חוויות מאירועים שהפקתם, המלצות על משתפי פעולה, טיפים קצרים, המלצות מלקוחות. גם מהדף העסקי ניתן יהיה לבצע הזמנה לפגישת הכרות.
  • ערוץ יוטיוב – כאן תוכל להראות קטעים מאירועים, המלצות על משתפי פעולה, טיפים מצולמים והמלצות שמצולמות תוך כדי אירוע גם של בעלי השמחה וגם של האורחים. בחלק מהסרטונים תוכלו להשתמש גם כפרסומות שתופענה אצל אחרים
  • ערוץ אינסטגרם – דומה ליוטיוב אבל בעיקר עם תמונות סטילס
  • רצוי מאוד ליצור גם כרטיסים באינדקסים ובפורטלים בתחום המזון ובתחום האירועים
  • ועוד



אז הפעם עסקתי כמעט ורק במארגני שמחות, ברשומות נוספות אעסוק במפיקים אחרים של אירועים

ולסיכום ...

עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, ופעילות משמעותית באינטרנט ובמדיה החברתית

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם



רשומות נוספות על שיווק במדיה החברתית לעסקים שונים:

למסעדות וקייטרינג


למפיקי אירועי תרבות

למפיקי כנסים


אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית לבעלי אולמות שמחה וגני אירועים

מילות וביטויי מפתח

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים