דף ראשי באתר תדמית

דף ראשי באתר תדמית


אז זהו החלטתם סופית שאתם צריכים אתר תדמית. כמובן שרצונכם להתחיל מהדף הראשי. אז בואו קצת נדבר עליו.
מה חשיבותו של הדף הראשי?

אל הדף הראשי ניתן להתייחס כאל חזית הבית או כאל חלון ראווה.
במקרה הראשון הדף רק יגרה להתייחסות לאתר ולכניסה פנימה.
במקרה השני הדף ייתן דגימות ראשוניות ממה שניתן למצוא בחלקים הפנימיים יותר של האתר.

איזו אופציה עדיפה? אני חייבת לאמר שבנושא זה עמדתי השתנתה עם השנים. בעבר, כשהאינטרנט היה אטי יותר, העדפתי את האופציה הראשונה. לא לגרום למבקרים להיבהל מקצב טעינה אטי ולעזוב. לאחר שהם ראו חזית מושכת עין, הסבירות שיסתקרנו להכיר חלקים נוספים מהאתר עלתה. אבל היום,
כשהאינטרנט של כולנו מהיר בהרבה אני מעדיפה את האופציה של חלון הראווה. במצב זה המבקר יכול לבחור כבר מהתחלה בדיוק לאיזה חלק באתר רצונו לפנות תחילה. כאשר הדף הראשי הוא חלון ראווה האתר איננו רק כאילו ספר שנסרק והועלה לאינטרנט ומשולבים בו פה ושם קישורים, אלא הדף, הראשי הוא כמו מבואה של מבנה שאנחנו יודעים בדיוק לאן תוביל אותנו כל אחת מכמה הדלתות שמסביב.

מה חשוב שיהיה בדף הראשי של אתר תדמית?

במקרה שבכל זאת תבחרו בדף ראשי בסגנון הישן, חשוב שתהייה בו תמונה מזמינה (היום ניתן גם לשים מצגת של תמונות מתחלפות), כותרת בולטת שמשתמשת בשם האתר וכפתור כניסה.

אם תבחרו באפשרות המתקדמת יותר, ניתן ורצוי לשלב בדף הכניסה לפחות חלק מהפריטים הבאים:
  • רקע טוב אבל לא מידי מעוצב – ניתן ליצור רקע כזה בעצמנו, לבחור פשוט בצבע מתאים כרקע, לבקש ממעצב גרפי ליצור לנו את הרקע, או להשיג תמונת רקע מאחד מאינסוף המאגרים שמאפשרים להוריד תמונות רקע לשימוש בחינם ובלי בעיות של זכויות יוצרים
  • שם האתר/ העסק (רצוי בתוספת לוגו) שיופיעו במקום בולט ובצורה בולטת אבל לא יתפסו את כל המסך
  • תוכן עניינים לגישה מהירה לכל אחד מחלקי האתר
  • אם אתם מפרסמים באתר מאמרים אז אפשר לשים בדף הראשי תקציר של אחד המאמרים עם קישור למאמר המלא
  • מידע תמצית על המוצרים הבולטים שלכם עם קישור למידע מפורט יותר
  • קישור ליצירת קשר בדואר האלקטרוני
  • קישור לכלי המדיה החברתית הנוספים שיש לכם
  • סרטון וידאו
  • רקע מוסיקלי
  • קרינות
  • גישה מהירה לשיחה עם נציג העסק
  • קרדיטים (ליוצר האתר, לחברת האחסון ולכל מי שעוד נראה לכם) וזכויות יוצרים
ולסיכום ...
הדף הראשי של האתר חשוב לפחות כמו יתר חלקי האתר. דף ראשי טוב יזמין את הגולשים לבקר ביתר חלקיו, דף גרוע יבריח אותם מהר מאוד.

אז עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, ולהתחיל באתר תדמית

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם






אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית לבעלי אולמות שמחה וגני אירועים

מחקר לקוחות באמצעות גוגל

מילות וביטויי מפתח

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים