שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

רשומה זו היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט ובמדיה החברתית.

מאפייני העסקים בתחום האמנות הפלסטית
אמנים פלסטיים הם ציירים, פסלים, גרפיקאים, תכשיטנים ודומיהם. אנשים אלו מעוניינים קודם כל להכרה בעבודותיהם, ורק לאחר מכן גם למכור חלק מתוצרתם. בעבר הם היו מציגים את עבודותיהם אך ורק בגלריות, מוזיאונים, חנויות ודוכני מכירה. היום יש באפשרותם גם לעשות זאת באינטרנט.






לכן, אומן פלסטי חייב היום אתר אינטרנט שישמש לו גם כגלריה וגם כחנות מעבר לזה יהיה מעולה אם בתוך האתר יהיה בלוג ובו יספר את הרקע של היצירות שלו. נהדר יהיה גם להוסיף דף עסקי בפייסבוק כדי להגדיל את התפוצה. ניתן גם להוסיף בבלוג ו/או בערוץ יוטיוב הדרכות לאומנים מתחילים.

ולסיכום ...

עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, ופעילות משמעותית באינטרנט ובמדיה החברתית

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם






אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית לבעלי אולמות שמחה וגני אירועים

מחקר לקוחות באמצעות גוגל

מילות וביטויי מפתח