העסק שלך באמת צריך דף עסקי בפייסבוק?

העסק שלך באמת צריך דף עסקי בפייסבוק?


יש לכם לקוחות נאמנים שמספרים עליכם, יש לכם גם פרופיל בפייסבוק. האם באמת אתם צריכים גם דף עסקי?
הגיע הזמן להבין את ההבדל בין דף לפרופיל ולדעת מדוע צריך את שניהם

מהו בעצם הדף העסקי?
הדף העסקי הוא החלון, הבית והמשרד של העסק שלכם.
בדף העסקי ניתן להציג את העסק, לתת מידע על מה שאתם מוכרים, מיקום, דרכי התקשרות וזמני פעילות.
בדף ניתן לספק הרבה מידע שיועיל למבקרים בו. ניתן לעשות זאת באמצעות סטטוסים אינפורמטיביים ובאמצעות טיפים. ניתן לתקשר עם המבקרים הן בהתייחסות לדברים שכתבו והן באמצעות, שאלות, סקרים והפעלות אחרות.
בדף ניתן גם לפרסם, למשל, רשומות מהבלוג שלכם.
ניתן, בדף גם לפרגן, בדרכים שונות ללקוחות ולבעלי עסקים אחרים.
ניתן לקבל ביקורות והמלצות מלקוחות.
ניתן להזמין לאירועים שאתם עורכים.
והיום ... אפילו ... ניתן למכור דרכו מוצרים ושירותים.
חשוב גם לזכור שלדף העסקי יכולים להצטרף כמות של אוהדים בלתי מוגבלת.
ברשומות נוספות אסביר על יצירת דף עסקי, על אפשרויות הפעולה בו ועל החלקים השונים שלו וכיצד ניתן להשתמש בהם בצורה יעילה.
מדוע לא להסתפק בפרופיל?
כפי שציינתי, כמות האוהדים האפשרית לדף העסקי היא בעצם אין סופית, בניגוד לפרופיל שבו כמות החברים האפשריים מוגבלת ל-5,000. סיבה זו לבדה כבר יכולה להספיק כדי שעסק חייב שיהיה לו דף עסקי.
אבל סיבה זו היא לו היחידה. יש עוד שלוש סיבות חשובות:
ראשית כל יש כל מיני דברים שניתן לעשות אך ורק בדף ובלתי אפשריים בפרופיל.
דבר שני, פרופיל הוא אישי, ורק אדם אחד יכול לנהל אותו. לעומת זה לדף יכולים להיות כמה מנהלים, וכמה בעלי תפקידים שנרצה.
ואולי חשוב מכל ... פייסבוק לא מאשרים פעילות עסקית מפורשת מהפרופיל, ואם תעשה פעילות כזאת, הפרופיל עלול להיות מושעה זמנית או באופן קבוע. רע מאוד לעסק.
מדוע לא להסתפק רק בדף עסקי?
אז מדוע לא לוותר על הפרופיל ולהסתפק רק בדף עסקי?
דבר זה אכן אפשרי, אבל ממש לא כדאי.
קודם כל הפרופיל ישמש אתכם גם לדברים שאינם עסקיים, לכל היותר, אם לא תרצו שמישהו יראה משהו תדאגו שאותו סטטוס לא יהיה ציבורי, אלא תבחרו מי כן יראה אותו ומי לא. אבל מי שיהיו גם אוהדים של הדף וגם חברים בפרופיל, עשויים להתחבר אליכם אף יותר כי יכירו גם צדדים אחרים שלכם.
דבר שני, יש אנשים שיהיו רק חברים אבל לא אוהדים, כי הדף לא יתאים לצרכיהם, והם גם לא יתאימו להיות בקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. אבל ... מידי פעם תשתפו סטטוסים מהדף בפרופיל, ואז גם הם יחשפו אליהם ויוכלו להמליץ למי מחבריהם שלו זה כן מתאים.
חוץ מזה, פעילות בקבוצות של פייסבוק אינה אפשרית לדפים העסקיים, אלא רק לפרופילים, ופעילות בקבוצות חשובה מאוד לעסקים. אז לפחות לצורך זה חשוב שיהיה לכם גם פרופיל אישי בפייסבוק.

אז עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך גם דף עסקי וגם פרופיל בפייסבוק ...
 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם בפייסבוק


אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קידום אורגני של עסק באמצעות גוגל

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי כנסים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר לקוחות באמצעות גוגל