להתרוצץ בין מערכות שונות לניהול העסק? בזבוז מיותר של זמן … הפתרון …

clip_image002מציעים פתרון מעולה לבעלי עסקים – מערכת ביגר clip_image004.

כרגע, כידוע, העסק שלי לא פעיל, אז רק בדקתי דמו. מהבדיקה אני בהחלט יכולה להמליץ. מדובר במערכת שעונה על כל הצרכים של העסק.

המערכת מאפשרת תקשורת נוחה עם לקוחות, מניוזלטרים, דרך הודעות שונות וכלה בסוגים שונים של כרטיסי ברכה. בנוסף מאפשרת המערכת הקמת אתר לעסק.

clip_image006clip_image008clip_image010clip_image012clip_image013

אבל ... בקטע של האתר אני יכולה לחלק את העסקים ל-3. בקבוצה הראשונה נמצא את אלה שרוצים אך ורק להזין תכנים לאתר, ולא להתעסק בתכנות ו/או בעיצוב שלו. לאלו המערכת הזו מעולה, וביננו, אלו הם מרבית העסקים. כי כפי שבנויה המערכת, בשלב יצירת האתר נותנים את כל המידע הנדרש לתכנתים ולמעצבים של בזק בינלאומי, והם יוצרים את האתר. מרגע שהאתר קיים, באחריות העסק רק להזין לתוכו תכנים.

הקבוצה השנייה היא של עסקים שמעוניינים לקבל אתר שהקוד שלו כבר עשוי, אבל העיצוב נתון בידיהם. הקבוצה השלישית היא אלה שרוצים לקבל רק תשתית בסיסית מאוד של אתר, ולהתאימו אישית לצרכיהם גם בעיצוב עצמאי וגם בהכנסת שינויים כלשהם בקוד. לשתי קבוצות אלו אני עדיין ממליצה על המערכת, אבל מבלי לנצל את אתר האינטרנט שמוצע בה, לפחות בינתיים, כי נאמר לי שמאוד סביר שבעתיד יוצעו גם אפשרויות שיענו לצרכים של אלה.

המערכת ממש לא יקרה ותקל מאוד על החיים שלכם בעסק, נסו ותהנו. לחצו כאן להתרשמות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי אירועי תרבות

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר מתחרים באמצעות גוגל