שיווק במדיה החברתית לאמני במה



 


רשומה זו היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט ובמדיה החברתית.

מאפייני העסקים בתחום אמנות הבמה

אמני במה הם לעתים אדם יחיד ולעתים קבוצת אנשים. המרבית המקרים עסקיו של האומן מנוהלים ע"י האמרגן שלו, וזה כבר דואג עבורו לכל מה שצריך כדי לשווק אותו. אבל יש מקרים, ובם מאוד מתרבים בימינו, בהם האומן מחליט לפרוש מחסות אמרגנו ולנהל את עצמו לבד. במקרים כאלו הוא צריך לשווק את עצמו בכוחות עצמו, לגבות את הכספים שמגיעים לו לבדו, לנהל בעצמו את לוח הזמנים שלו ולשלם בעצמו לגורמים אתם הוא עובד.



לכן, אומן שעובד באופן עצמאי הינו מעין אמרגן קטן, שמייצג את עצמו בלבד. מכאן שכל מה שכתבתי ברשומה על האמרגנים נכון גם במקרה של אומן במה עצמאי. הדבר היחיד, שבאופן טבעי טוב לאמרגנים אבל לא לאומן הבודד הדאגה לכלים לאומנים אחרים שהוא מייצג, פשוט כי אין כאלה.


ולסיכום ...

עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, ופעילות משמעותית באינטרנט ובמדיה החברתית

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם






אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי אירועי תרבות

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר מתחרים באמצעות גוגל