שיווק במדיה החברתית למפיקי כנסים
שיווק במדיה החברתית למפיקי כנסים
רשומה זו היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט ובמדיה החברתית.
מאפייני העסקים בתחום הפקת כנסים
כשמדברים על הפקת כנסים מדובר בוועידות כלשהן, מפגשי מחזור של בתי ספר, מסיבות סיום, כנסים של משפחות גדולות, כנסים עסקיים וכו'. מדובר באירועים שלרוב הכניסה אליהם בחינם, לפעמים הם נגישים לציבור הרחב ולעתים פתוחים רק למוזמנים.
בכנסים מסוג זה חשוב שיהיה שטח מוגדר לכינוס, רצוי מאוד שיהיה כיבוד. בכנסים הללו חשוב לשמור על סדר יום קבוע מראש ובו נאומים, הרצאות, אולי גם הופעה של אומן אורח, חשוב שיהיה זמן חופשי.
אפשר, ורצוי מאוד, באירועים מסוג זה לחלק גם דברים שאנשים יוכלו לקחת אתם גם מעבר לזמן הכינוס. למשל, בכנס משפחתי אפשר לחלק ספר תולדות המשפחה גם מודפס וגם אלקטרוני על דיסקאוןקי.
מה מפיקי כנסים צריכים?
- אתר אינטרנט – באתר יהיה מידע בסיסי על העסק. מידע על כנסי עבר של המפיק ועל כנסים מתוכננים שפתוחים לקהל הרחב. מכתבי תודה מלקוחות, מידע על הגורמים אתם משתף פעולה וקישורים לאתרים שלהם, מידע ליצירת קשר, אפשרות לרכישת דיסקים של כנסים שהם מעניינו של הציבור הרחב או זכויות צפייה במה שניתן לצפות בו ברשת בתשלום
- דף עסקי בפייסבוק – כאן ניתן לספר הרבה על כל אירוע שיהיה או שהיה, להבין מהגולשים אילו עוד הפקות ישמחו שתפיק וכו' . במקרה שהכנס הוא גם חלק מתשתית קשרים לבאי הכנס, ניתן גם, בתיווך המפיק, לפתוח ולנהל דפים לבאי אותו כנס
- ערוץ יוטיוב – כאן תוכל להראות בחינם קטעים מכנסים שהיו, וגם לפרסם כנסים שלמים בהם תאפשר צפייה בתשלום בלבד
- ערוץ אינסטגרם – דומה ליוטיוב אבל בעיקר עם תמונות סטילס
- רצוי מאוד ליצור גם כרטיסים באינדקסים ובפורטלים בתחום האירועים
- ועוד
אז הפעם עסקתי כמעט ורק במפיקי כנסים, ברשומות נוספות אעסוק במפיקים אחרים של אירועים
ולסיכום ...
עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, ופעילות משמעותית באינטרנט ובמדיה החברתית
קשה? ...
רשומות נוספות על שיווק במדיה החברתית לעסקים שונים:
למסעדות וקייטרינג
למארגני שמחות
למפיקי אירועי תרבות
למסעדות וקייטרינג
למארגני שמחות
למפיקי אירועי תרבות
תגובות
הוסף רשומת תגובה