קידום עסק באמצעות פרסום ממומן בגוגל

קידום עסק באמצעות גוגל אדוורדס


גוגל מאפשרת לגולשים שתי דרכים למצוא את מה שהם מחפשים. ברשומה זו אתמקד בתוצאות שבעל העסק משלם תמורתן. אפשרות זאת נקראת גוגל אדוורדס (מודעות מילים של גוגל)

מדוע עסק צריך להשתמש בגוגל אדוורדס?

קידום באמצעים לא ממומנים צורכים הרבה יותר זמן כדי שהם ישפיעו. זמן כידוע שווה כסף. כסף שמשלמים למי שמבצע את תהליך הקידום, כסף שלא מגיע בגלל מיעוט חשיפה ועוד. קידום ממומן מקדם אותנו גם בהתאם לגובה התקציב שקבענו.
באמצעות קידום ממומן נוכל להתמקד אפילו במוצר יחיד שלנו, שכרגע רצוננו לשים עליו את הדגש.
באמצעות קידום ממומן נוכל להגיע לקהלי יעד מאוד ממוקדים.







מודעות גוגל אדוורדס מתפרסמות לא רק בדף התוצאות של גוגל, אלא גם בבלוגים ואתרים של מי שנרשמו לתכנית ההפצה גוגל אדסנס.

כיצד יוצרים קמפיינים בגוגל אדוורדס
לפני יצירת המודעה נעשה מחקר מילות מפתח. לאחר שמצאנו מהם הביטויים שיהיו משמעותיים עבורנו בקמפיין זה ניצור דפי נחיתה אליהם יגיעו המקליקים על המודעה.
לאחר שיצרנו את דף הנחיתה, אם זו הפעם הראשונה שלנו בגוגל אדוורדס ניצור חשבון.
בשלב הבא ניצור את המודעה. חשב לזכור שהמודעה צריכה להתבסס על 1 עד 2 ביטויי מפתח שבחרנו, החשובים ביותר שבהם, להיות תמציתית וברורה, עם כותרת מושכת ועם קישור לדף הנחיתה.

לאחר שכתבנו את המודעה נקבע את התקציב, באיזה תנאי יבוצע תשלום, וכמה ישולם על כל מקרה בודד. בנוסף נקבע מי קהל היעד ומתי תוצג המודעה (ממתי עד מתי, באילו ימים ובאילו שעות).
אחרי שהכל עשוי נאשר את המודעה, וכל שנותר לנו זה לקבל את הפניות מדף הנחיתה, לעקוב אחר התנהגות המודעה והתנהגות הגולשים בקשר אליה, ובהתאם לתקן כשצריך מה שצריך.

החסרונות של גוגל אדוורדס
  • יתכן שלמרות התקציב שקבענו המודעה שלנו לא תופיע בעמוד הראשון של גוגל, כי יש מספיק אחרים שתקצבו יותר מאתנו
  • כאשר כמה מנויים מתקצבים אותו דבר מודעות שמבוססות על אותו ביטויי מפתח, התחרות ביניהם על המיקום דומה על התחרות בקידום לא ממומן
  • מודעות גוגל אדסנס עלולות להיות לא בולטות באתרים ובבלוגים בהם הן מופיעות
  • נכון להיום, מודעות גוגל אדוורדס הן טקסטואליות בלבד
  • הגולשים נותנים יותר אמון בתוצאות האורגניות מאשר בממומנות
  • לפעמים העסק מקודם מאוד טוב בשתי הדרכים, כך שהוא בחלק העליון של הדף הראשון בגוגל בשתי הדרכים. במצב כזה הגולשים יעברו לאתר, לרוב, בהקלקה על הקישור המוקדם יותר, שהוא הקישור הממומן, בעוד שאלמלא המודעה גם היו מגיעים לאתר, אבל בלי שנצטרך לשלם על זה

ולסיכום ...

למרות החסרונות, בגלל התועלות, חשוב מאוד לבצע קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס. אבל ... צריך לעשות את הקמפיינים בחשיבה מושכלת כדי למזער הוצאות ולמקסם תוצאות

עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, וקידום ממומן בגוגל

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם





אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קידום אורגני של עסק באמצעות גוגל

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי כנסים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר לקוחות באמצעות גוגל