קידום אורגני של עסק באמצעות פייסבוק



גם בפייסבוק ניתן לקדם דברים בשתי דרכים, באחת מהן משלמים לפייסבוק ובאחרת לא משלמים לפייסבוק. ברשומה זו אדון באפשרות השנייה

מדוע עסק צריך קידום אורגני בפייסבוק?

ברשומה על קידום ממומן בגוגל כתבתי שקידום באמצעים לא ממומנים דורש הרבה יותר זמן כדי שישפיע. ברשומה על קידום אורגני בגוגל הסברתי מדוע בכל זאת יש חשיבות לקידום לא ממומן.  אם קידום כזה חשוב בגוגל, וביתר מנועי החיפוש, על אחת כמה וכמה הוא חשוב בפייסבוק. נכון שגם הקידום הממומן מגיע למקומות שהם בשליטתנו, אבל לפחות השלב הראשון בחשיפה הלא ממומנת היא עוד יותר בשליטה שלנו, וזה חשוב. יחד עם זה, חשוב לזכור, שהחל מהשלב השני של הקידום הלא ממומן אנחנו כבר מאבדים שליטה. אלא שזה אובדן שליטה שאין בו שום פסול.



כיצד מקדמים עסק בקידום אורגני בפייסבוק?

דבר ראשון עלינו להבין מה הדברים אותם נוכל לקדם בפייסבוק. בעצם כל דבר שנוכל לקדם , נוכל לעשות זאת הן בממומן והן בלא ממומן.

הדבר העיקרי שכולנו עושים בפייסבוק זה כתיבה של סטטוסים. באלה אנחנו יכולים לכתוב כל דבר שנרצה, ניתן ומומלץ לשלב בסטטוס גם קישורים. באמצעות הקישורים הללו נוכל לחשוף בפייסבוק את האתר או הבלוג שלנו, דף פנימי בדף, רשומה בבלוג, דפי נחיתה ועוד. כל סטטוס ניתן לפרסם באמצעות שיתוף שלו לפרופיל שלנו, לקבוצות בהן אנו חברים, ולפרופילים של חברים (חשוב לעשות זאת רק לאחר בקשת רשות). ניתן גם לשים קישור אל הסטטוס בסטטוס שכותבים בקבוצות שונות (לפעמים עדיף על שיתוף). כמו כן ניתן לבקש מהמבקרים בדף לשתף הם את הסטטוס בכל מקום שנראה להם. במקרה כזה יחשפו לסטטוס גם כאלה שלא חברים שלנו, עוקבים שלנו, חברים בקבוצות שאנחנו חברים או אוהדים של הדף. ככה יכולים להיחשף לזה גם כאלה שמכירים רק את מי שכבר קראו את הסטטוס, וגם אלה עשויים להפיץ הלאה ולהגיע ככה להמונים.
באותה הדרך בא ניתן לקדם סטטוס, ניתן לקדם גם את הדף עצמו, את כפתור הקריאה לפעולה, את הפריטים שנשלב ברשימת השירותים שלנו או בחנות ואירועים שניצור.
מעבר לזה, אנחנו יכולים גם לכתוב דברים ישירות בקבוצות, וגם את אלה לשתף באותה דרך שניתן לשתף סטטוס שנכתב בדף. אבל, חשוב לזכור, שבקבוצות אנחנו יכולים להיות פעילים אך ורק מהפרופילים האישיים שלנו ולא מהדף העסקי. לכן חשוב מאוד שבפרופיל יהיה קישור ברור אל הדף.
דרך נוספת לקדם את עצמנו בפייסבוק, היא להגיב לסטטוסים בדפים עסקיים של אחרים.
אבל הדבר החשוב ביותר הוא לבקר בדף של עצמנו לפחות פעם אחת ביום ולראות אם נכתב בו משהו שעלינו להגיב עליו.

החסרונות של הקידום האורגני בפייסבוק
  • הפעילות בפייסבוק היא מאוד גבוהה ולכן דברים נעלמים מהר מאוד
  • בקידום אורגני עלולים לעלות גם אזכורים שליליים מבחינת העסק

ולסיכום ...

למרות החסרונות, בגלל התועלות, חשוב מאוד לבצע קידום אורגני

עכשיו ברור שהעסק שלכם צריך שיווק נכון, וקידום אורגני בפייסבוק

קשה? ...

 

לחצו כאן ושלחו לי הודעה, אחזור אליכם במהרה ונתחיל לקדם את העסק שלכם






אתם יותר ממוזמנים להגיב כאן בהמשך ו/או לבקר בדף הפייסבוק של הבלוג, או לפנות בשאלות בדואר האלקטרוני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדף העסקי של אפרת בסנדילאב

שיווק במדיה החברתית למפיקי אירועי תרבות

שיווק במדיה החברתית לאמנים פלסטיים

קידום עסק באמצעות תוכניות שותפים

מחקר מתחרים באמצעות גוגל