מחקר אתרי מתחרים הגעתם למסקנה שאתם צריכים לבצע מחקר מתחרים. אתם כבר גם יודעים מה ברצונכם לבדוק. עכשיו הגיע הזמן להכיר את הכלים בהם ניתן להשתמש לביצוע הבדיקות. מדוע מחקר אתרים? האתר הוא הכלי בו ניתן לעשות הכי הרבה, עשיה נכונה או לא נכונה. האתרים אליהם הגענו בעקבות המחקר שעשינו בגוגל יש בהם לפחות כמה דברים טובים, כי סביר להניח שאם הדבר לא כזה הם לא היו במקומות גבוהים בגוגל. אז חשוב מאוד לבחון את האתרים הללו, גם לצורך המטרות הכלליות של מחקר מתחרים, אבל גם כדי ללמוד שיטות פעולה נכונות. כמובן שאם נמצא משהו שייחודי לאתר מסוים, וזה לא יהיה אתר שנמצא בהרבה מאוד ביטויי מפתח בתחילת העמוד הראשון של גוגל, נבין שהדבר הייחודי הזה לא מועיל, בעוד שאם זה באתר שמוביל בגדול, סימן שמדובר בדבר שמאוד תורם. איך נבצע מחקר אתרים? דבר ראשון נסתכל על כל אתר מנקודת המבט האישית שלנו. נכון, יתכן שנקודה זו ייחודית לנו, אבל אם נזכור שלרוב רוב הגולשים מחפשים מבחינה טכנית את אותו הדבר, אז בתור התחלה זה מספק. בשלב זה נכתוב את הדברים באתר שמושכים את העין, את
תגובות
הוסף רשומת תגובה