שיווק במדיה החברתית למפיקי כנסים רשומה זו היא עוד אחת מהרשומות בהן אתייחס לסוגים ספציפיים של עסקים. ברשומות אלו אתמקד בצרכים הייחודיים של המגזר המסוים, ולדרך הנכונה לשווק את העסקים הללו באינטרנט ובמדיה החברתית. מאפייני העסקים בתחום הפקת כנסים כשמדברים על הפקת כנסים מדובר בוועידות כלשהן, מפגשי מחזור של בתי ספר, מסיבות סיום, כנסים של משפחות גדולות, כנסים עסקיים וכו'. מדובר באירועים שלרוב הכניסה אליהם בחינם, לפעמים הם נגישים לציבור הרחב ולעתים פתוחים רק למוזמנים. בכנסים מסוג זה חשוב שיהיה שטח מוגדר לכינוס, רצוי מאוד שיהיה כיבוד. בכנסים הללו חשוב לשמור על סדר יום קבוע מראש ובו נאומים, הרצאות, אולי גם הופעה של אומן אורח, חשוב שיהיה זמן חופשי. אפשר, ורצוי מאוד, באירועים מסוג זה לחלק גם דברים שאנשים יוכלו לקחת אתם גם מעבר לזמן הכינוס. למשל, בכנס משפחתי אפשר לחלק ספר תולדות המשפחה גם מודפס וגם אלקטרוני על דיסקאוןקי. מה מפיקי כנסים צריכים? אתר אינטרנט – באתר יהיה מידע בסיסי על העסק. מידע על כנסי עבר של המפיק ועל כנסים מתוכננים שפתוחים לקהל הרחב. מכתבי תודה מלקוחות...
תגובות
הוסף רשומת תגובה